dilluns, 29 d’octubre del 2012

FOTOS VI copa CASTELL-PLATJA D'ARO. Copa Gironina btt 2012

DOS DE FREDES I UNA DE CALENTA
La més freda la retirada per averia. Conseqüencia d'una caiguda a falta de menys de 7km. La també freda va ser la jornada, amb un vent de tramuntana que ens tenia a tots tremolant. I més... després de fer-nos esperar a pal dret 15 infernals minuts abans de la sortida. Quin far de tremolar!! La calenta doncs les grans sensacions que vaig tenir en la hora i mitja de cursa. Vaig donar molt de mi, partint de menys a més com és costum en mi. Content per poder pedalar en bones sensacions i mica en mica buscant on tinc el sostre.

FOTOS ESPECTACULARS!!
cliqueu l'enllaç... o la foto!!
https://picasaweb.google.com/112690768967252119765/2012_10_28?authuser=0&feat=directlink
La propera TOSSA DE MAR, en sentirem a parlar ja que es disputarà també el campionat provincial.
Salut i a Pedalar!!

1 comentari:

Marc Olivet ha dit...

Jordi jo tampoc amb vaig escapar d'algún problemilla, vaig trencar la cadena,l'entreno "pateo" d'Amer i Sant martí vell va donar resultat jejeje